לעזרה בכל נושא השאירו פרטים ונחזור אילכם בהקדם האפשרי.
* שם:
* EMail:
* טלפון:
Captcha

 

המלצות לקידום אתר באינטרנט

09/10/2014, 11:29 am

המלצות לקידום אתר באינטרנט אין עוררין כי קידום אתר באינטרנט הוא חובה לכול עסק, אך מה לעשות שהסטטיסטיקה מראה כי לקוח פוטנציאלי מסתכל רק על העמוד הראשון במנוע החיפוש ובעמוד זה יש עד 10 מפרסמים


על חשיבות הכותרת ותיאור האתר והעמוד בקידום אתרים

29/09/2014, 11:25 am

על חשיבות הכותרת ותיאור האתר והעמוד בקידום אתרים בקידום האתר, חשוב לזכור שני אלמנטים שלא תמיד מפנים אליהם את תשומת הלב הראויה: כותרת האתר ותיאורו. נעמוד כאן על האופן שבו יש לנסח כותרת ומה מקומו של התיאור.


קידום אתרים לעסקים - האם זה משתלם?

29/09/2014, 10:27 am

קידום אתרים לעסקים - האם זה משתלם? בעלי עסקים רבים מתלבטים האם להשקיע את כספם על שיווק העסק ברשת האינטרנט. האם מודעה בעיתון המקומי תתרום יותר מקידום ממומן או קידום אורגני באינטרנט. הכל על קידום אתרים





מאמרים בנושא קידום ובניית אתרים | בניית אתרים לעסקים


 

בניית אתרים לעסקים הינה הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום להגדיל באורח משמעותי את חשיפתו של עסק כלשהו בפני לקוחות חדשים. אתר עסקי שמעוצב נכון, מאורגן נכון ומעביר את המסר הנכון יכול להיות אמצעי רב עוצמה ולשנות לחלוטין את מבנה המערכת השיווקית בעסק. חברת נקסט מדיה מתמחה ב קידום ובניית אתרים חדשים המסייעים רבות בהגברת הפעילות העסקית.

מה בין האינטרנט, בניית אתרים לעסקים ואמצעי שיווק אחרים?
כל עסק מחפש דרכים חדשות להגברת המודעות של לקוחות פוטנציאליים לקיומו. לפני כמעט מאה שנים היו אלה העיתונים והרדיו ששימשו ערוצי שיווק מצוינים ולפני כשישים שנים הצטרפה גם הטלוויזיה לחגיגת השיווק.
כיום רשת האינטרנט היא הפלטפורמה הטובה ביותר לשווק עסקים וקידום ובניית אתרים הם הכרח, הן משום שכמות הגולשים עולה מדי יום והן משום שקל יותר למקד את הפרסום לקהל היעד המתאים. חברת נקסט מדיה מאמינה בבניית אתרים עסקיים שמתבצעת מתוך ראייה שיווקית, על כן אנו נדאג עבורכם גם למסע פרסום ממוקד ברשת שיקפיץ את הפעילות העסקית שלכם קדימה.
אמצעי התקשורת הישנים היו בהחלט אמצעי פרסום יעילים בזמנם. ואולם בניית אתרים לעסקים ואתרי אינטרנט בכלל שינתה את פני הפרסום והשיווק: קידום ובניית אתרי אינטרנט מאפשרים לעקוב ולמקד את הפרסום בדיוק לקהל היעד הרצוי. 

משמעות העניין היא שניתן להשקיע הרבה יותר אנרגיה בנישה המסוימת אליה פונה האתר ולנסות לחשוף אותו בפני גולשים רבים באמצעות תמהיל נכון של מילות חיפוש, עיצוב נכון, ניהול לקוחות איכותי ושירות מצוין. זאת, על חשבון פרסום באמצעי התקשורת האחרים.
אתר אינטרנט המנוהל נכון וממותג נכון מייצר כספים רבים עבור העסק. חברת נקסט מדיה מבינה את חשיבות העניין ומתמחה בדיוק בזה - בניית אתרים לעסקים עם התמקדות גבוהה בנישה הספציפית שבה עוסק העסק ובקהל היעד המדויק של העסק שלכם.
אנחנו בונים, אתם מרוויחים
עסקים רבים כבר גילו את היתרונות הגדולים של בניית אתרים לעסקים ו קידום ובניית אתרים ובעיקר את היתרון הכלכלי הטמון באתר. בעשור האחרון אירע לא פעם שעסק העביר את מרכז הכובד מפעילות עסקית בשיטות הישנות לפעילות באמצעות אתר האינטרנט. מדוע? התשובה פשוטה: פחות השקעה, הרבה יותר תוצאות. חברת נקסט מדיה תדאג להפוך גם את האתר העסקי שלכם לאתר מנצח. פנו עוד היום ותתחילו להרוויח.

קידום ובניית אתרים

בתקופה זו כבר ידוע כי שום עסק אינו יכול לשרוד בעולם התחרותי של ימינו מבלי שיהיה לו אתר אינטרנט פעיל ואפקטיבי. אם בעבר היה מספיק להציג כמה מילים ותמונות באינטרנט, הרי שכיום השתנו דרישות הגולשים וללא קידום ובניית אתרים מקצועיים אין לאתר אינטרנט שום ערך שיווקי או כלכלי. עם עליית הרשתות החברתיות ובראשן כמובן הפייסבוק, הפך הצורך של בניית אתרים לעסקים לעניין של הכרח, כיוון בית עסק שאין לו אתר אליו ניתן להפנות את הגולשים בפייסבוק מאבד למעשה קהל לקוחות פוטנציאליים אדיר לטובת המתחרים הישירים שלו. בחירת חברת קידום ובניית אתרים איכותית יכולה להקפיץ את אתר האינטרנט של כל עסק, גדול או קטן, ולהפוך אותו לכלי פרסומי ממדרגה ראשונה. לכל מי שמתעניין בהקמת אתר אינטרנט לעסק כדאי לדעת מעט על בניית אתרים לעסקים ועל חלק מן ההיבטים החשובים הכרוכים בכך.

ישנם לא מעט חברות בניית אתרים לעסקים אשר מציעות שירותי קידום ובניית אתרים ,ולכן עליכם לוודא כי החברה שבידיה תפקידו את העניין תהיה חברת בניית אתרים או חברת קידום אתרים מקצועית עם הפנים לעתיד. בניית האתר צריכה להיעשות בצורה שתתאים לא רק לטכנולוגיות ולדפוסי הגלישה הנוכחיים, אלא גם לאלו של עוד שנתיים, מאחר וההתפתחות של הטכנולוגיה היא מהירה. כך לדוגמא, יותר ויותר אנשים גולשים כיום מן המכשירים הסלולריים שלהם ולא רק מן המחשב האישי, ולשינוי זה יש השלכות דרסטיות על אופן עיצוב ובניית אתרי האינטרנט. אין טעם משום כך להשקיע זמן וכסף בבניית אתר שלא יפעל כמו שצריך על גבי סמארטפון, כיוון שאתרים מסוג זה יהפכו למיושנים כבר בשנה הקרובה, לפי יודעי דבר.

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר מדברים על קידום ובניית אתרים הוא השפעתם של השינויים הטכנולוגיים על הרגלי הגלישה של המשתמשים. למשל, אם עד לפני כמה שנים היו רוב הגולשים מגיעים לאתר על ידי הקלדת הכתובת שלו, הרי שכיום הרוב המוחלט של הכניסות לאתר נעשה דרך מנועי החיפוש ובראשם גוגל. משום כך רק אתר שיקודם בצורה טובה יזכה לקהל, ויממש את הפוטנציאל השיווקי שלו. חברות קידום אתרים באינטרנט מאפיינות את קוד אתר האינטרנט בצורה אופטימלית למנועי החיפוש, וכן יסייעו לכם בכתיבת התכנים בצורה שתדחוף אותם קדימה לתוצאות הראשונות בגוגל.


בניית אתרים לעסקים
העשור האחרון היה ללא ספק העשור בו שינתה רשת האינטרנט את חיינו. בתחום העסקי התבטאה תופעה זו בכך שהרשת הפכה לפלטפורמה מרכזית לכל מה שקשור לפרסום, שיווק ומכירות. כיום כבר לא צריך לדבר הרבה על חשיבותם של אתרי אינטרנט לעסקים ועל קידום ובניית אתרים, ולמעשה אי אפשר לדמיין כלל עסק שיוכל להמשיך לפעול לאורך זמן ללא אתר אינטרנט מתעדכן. מהסיבה הזאת בניית אתרים לעסקים הפכה חובה, והידע הרב שנצבר בכל מה שקשור בעיצוב אתרים ובנייתם יכול לקדם כל עסק, גדול וקטן בכל תחום כמעט.

חברות ל קידום ובניית אתרים באינטרנט אשר עוסקות בתחום של בניית אתרים לעסקים מציעות לבעלי עסקים בניית אתרים, החל מחבילות מצומצמות הכוללות עיצוב ובניה בסיסיים, ועד לחבילות מורחבות הכוללות מיתוג, עדכון וקידום של האתר לאחר בנייתו. לפי כך ישנו טווח מחירים רחב למדי אותו ניתן למצוא בשוק, כאשר בדרך כלל כגובה ההשקעה כך גם מידת האפקטיביות של אתר האינטרנט. ישנם עסקים (בעיקר קטנים) אשר מסתפקים בבניית אתר פשוט של מספר עמודים מצומצם, ומן הצד השני אפשר למצוא אתרים מורכבים הכוללים פיצרים של קישורים לרשתות חברתיות או חנות אלקטרונית המאפשרת רכישה מקוונת.

בזמן בניית אתרים לעסקים מתחיל קודם כל בעיצוב האתר. יש חשיבות רבה לעיצוב האתר מבחינה שיווקית. האתר צריך להשתלב בשאר אמצעי הפרסום של העסק ולהתאים לערכי המותג, כך שתיווצר אחידות בין כל האמצעים השיווקיים של העסק כגון הלוגו,כרטיסי הביקור ועוד. אך בנוסף לכך כרוכה בניית אתרים לעסקים גם בעיצוב נכון של ממשק המשתמש, כך שחווית הגלישה והתפעול של האתר תעודד את הגולשים לבקר באתר.

לצד עיצוב האתר צריכה חברת קידום ובניית אתרים לדאוג גם לצדדים הטכניים שלו כגון רוחב פס, איחסון והטמעתן של פונקציות מתקדמות. חשוב מאוד בהקשר זה לפנות לעסקים בעלי ניסיון מוכח של בניית אתרים לעסקים. חברות אלו הן בעלות ידע רב בכל מה שקשור לצרכים המיוחדים של אתר עסקי כמו למשל תנועת גולשים רבה, קידום האתר, ועוד.


 

בניית אתרים לעסקים – השלב הבא באבולוציה העסקית.

קידום ובניית אתרים עשויים להקפיץ את העסק במהירות קדימה. כל עסק מחפש דרכים שונות להתקדם ולהרחיב את פעילותו. אמרה ישנה קובעת כי "מי שלא הולך קדימה, הולך אחורה". ואכן, זו אחת האמרות החכמות כאשר מדובר בפיתוח עסקי ועל בניית אתרים לעסקים. אם עד לפני קצת יותר מעשור נמנעו עסקים רבים מלהיכנס לתחום וישבו על הגדר, כעת כמעט לא ניתן למצוא עסק המכבד את עצמו שאיננו מנהל אתר אינטרנט, לעיתים כמרכז רווח נפרד ולעיתים קרובות אף יותר כצורת ההתקשרות העיקרית עם קהל הלקוחות של העסק.

 המטרה של בניית אתרים לעסקים:

המטרה הכללית של " קידום ובניית אתרים " חייבת להתחלק למטרות משנה, שאותן יש להשיג בעזרת בניית אתר עסקי בצורה חכמה או קידום אתרים באינטרנט:

1 – עיצוב אתר ידידותי למשתמש, שלא רק שאיננו מרתיע את המשתמש אלא אפילו מעודד אותו להשתמש בשירותי החברה ולרכוש את מוצריה. העיצוב כולל את הצבעים הנכונים, הגופנים הנכונים, סידור נכון של האתר וקישורים פנימיים נאותים. בניית אתרים לעסקים שנעשית בצורה נכונה, עשויה להגדיל את אחוז הרוכשים באתר בצורה משמעותית.

2 – הגדלת התנועה לאתר: לאחר שנסתיימה בניית האתר, יש לדאוג בדרכים שונות להגדלת התנועה בו, הן בעזרת פרסום ממומן והן בעזרת קידום אורגני בשיטות שונות. אחת השיטות היא כתיבת מאמרים מקצועיים ובעלי ערך מוסף גבוה המצויים באתר ומקדמים אותו במנוע החיפוש, על פי מילות חיפוש שהוגדרו מראש.

3 – הגדלת התנועה לאתר – השלב הבא: יצירת רשימת לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים ושמירה על קשר רציף איתם, אם באמצעות ניוזלטרים תקופתיים ואם באמצעות משלוח כרטיסי ברכה לימי הולדת וכיוצא באל אירועים. פעולות אלה יגדילו את יחס ההמרה – משמע לקוחות המגיעים לאתר ומבצעים בו קנייה בפועל.

 בניית אתרים לעסקים – עסקת חבילה:

מהאמור לעיל ניתן להביא כי קידום ובניית אתרים כרוכה בהרבה מחשבה מקדימה ופעולות רבות המשלימות את העניין. מומלץ מאד לבצע בניית אתרים לעסקים רק אצל אנשי מקצוע היכולים לכסות את כל התחומים האפשריים, החל מהבנייה וכלה בקידום. המחירים אינם יקרים יחסית, ובבחינה של יחס עלות-תועלת, התוצאות מצוינות.


קידום האתר
לאחר שיש לנו עיצוב נכון לאתר השלב הבא הוא לגשת לחברת קידום ובניית אתרים אשר תעשה אופטימזציה לאתר ותתחיל לקדם אותו במנועי החיפוש.


קידום אתרים באינטרנט


5 עקרונות לבחירת ספק לבניית אתרי אינטרנט

מי מאיתנו לא סבל מבעיות בעת בניית אתרי אינטרנט של העסק שלו? בעלי עסקים רבים שיש להם אתר אינטרנט, אך ההתמחות העסקית שלהם איננה קשורה בתחום בניית אתרי אינטרנט נתקלים בבעיה בבנייתו ובניהולו של האתר. עסק שכזה, עובד עם ספק חיצוני לבניית אתרי אינטרנט. הספק מבצע את הבנייה הראשונית אבל אחר כך כל עדכון וכל שינוי במבנה האתר כרוך בהוצאות נוספות עבור בעל העסק. כמו כן, נתקל בעל העסק בקשיים בעדכון השוטף של תכנים באתר והדבר גורם למעבר לספק בניית אתרי אינטרנט חדש מתוך תקוה לשיפור המצב. והבעיה הגדולה מכולן היא שאתר אינטרנט אמור להגדיל את ההכנסות של העסק, ובלי קידום ושיווק באינטרנט, החשיפה שלו לא תהיה גדולה מספיק כדי להשיג מטרה זו. בעלי עסק רבים נופלים דוקא בנושא של שיווק ברשת, או שהם אינם מודעים לכלים הקיימים או שהם אינם מרוצים מספקי הקידום.

בעיות אלו ועוד בעיות אופנייניות לענף בניית אתרי אינטרנט מרתיעות בעלי עסקים רבים, ובמיוחד עסקים קטנים ובינוניים שנאלצים לספור כל הוצאה בקפידה מלהקים אתר לעסק שלהם. הם מעדיפים להמשיך בשיטות שיווק ישנות ומוכרות. בבחירה זו הם מפספסים את הפוטנציאל האדיר הגלום בשיווק ברשת והיכולת להיחשף לקהל יעד רחב הנמצא גם במקום המרוחק יותר מן העסק שלהם. על ידי הקפדה על חמישה עקרונות פשוטים בעת בחירת ספק בניית אתרי האינטרנט שלכם, תוכלו למנוע את המעברים בין הספקים והאכזבות וגם להתחיל להנות מהיתרונות של אתר אינטרנט עסקי שעובד בשביל הגדלת העסק.

ספק בניית אתרי אינטרנט אמין שנעים לכם לעבוד איתו:

הקפידו לפגוש כמה ספקים ולהתרשם מהאדם שאיתו  תעבדו. דרשו להכיר את כל אנשי הצוות. התרשמו מהם גם באופן אישי וגם באופן מקצועי, ככל שתוכלו (בהנחה שהם המומחים בבניית אתרי אינטרנט ולא אתם). ספק זה יעבוד איתכם באופן אינטנסיבי גם בעת בניית אתרי האינטרנט של העסק שלכם, אבל גם בהמשך. תקוותכם לעבוד עם ספק שנח לכם לבצע איתו התקשרות ארוכת טווח בכל מה שקשור הן לבניית אתרי אינטרנט והן לאחזקתם וניהולם השוטף לתקופה ארוכה.  לכן חשוב לבחור אדם שנעים לכם לעבוד איתו וכי אתם חשים כלפיו אמון.

מצאו מומחה לעיצוב, בניית אתרי אינטרנט ותכנותם

חשוב שספק בניית אתרי האינטרנט שלכם יידע לבצע היטב את כל שלושת השלבים של בניית אתר אינטרנט. הכוונה לעיצוב, תכנות ועריכת תכנים למילוי האתר ותחזוקתו השוטפת. הכי קל לעבוד עם כתובת אחת כאשר עסוקים בתיאום מול ספק בבניית אתרי אינטרנט ולכן חשוב למצוא איש מקצוע שמבין בכל התחומים הנדרשים לבניית אתר אינטרנט מצליח.

הסתמכו על נסיון העבר והימנעו מאותן טעויות בעת בניית אתרי אינטרנט

אם זהו לא האתר הראשון שאתם בונים לעסק שלכם, אתם ודאי יודעים טוב יותר להגדיר את הצרכים שלכם ולהימנע מטעויות שכבר עשיתם בבניית אתרי אינטרנט בעבר. עשו אפיון מקיף ותאמו צפיות מראש עם הספק החדש. הגדירו בדיוק את היקף פרוייקט בניית אתר האינטרנט שלכם , כדי שלא תצטרכו לשאת בהוצאות שלא תוכננו מראש. בדקו האם תוכלו גם לרכוש חבילות אחזקה וניהול לאתר לאחר סיום בנייתו כדי שתוכלו גם לשלוט טוב יותר בהוצאות העדכון ולא לשלם רק לפי שעה על שינויים.

בדקו את מערכת ניהול התוכן שעליה מתבצעת בניית אתרי האינטרנט

מערכת ניהול התוכן היא הבסיס לאתר, גם מבחינת התכנות והבנייה שלו וגם מבחינת עדכון תכנים בו ואחזקתו כאתר דינאמי ומתחדש. בדקו את מערכות ניהול התוכן שבשוק ובחרו את זו שהכי טובה עבורכם. בדקו שהמערכת מאפשרת עריכת שינוים בנוחות ובקלות וכי השינויים הם לא רק של טקסט, אלא שניתן לערוך בקלות גם תמונות וסרטונים ואולי אפילו לעשות עוד כל מיני שינויים שאתם זקוקים להם באופן קבוע באופן אוטומטי או קל לביצוע. לא תמיד המערכות קוד פתוח שאינן עולות כסף הן הפתרון האידיאלי לצרכים של העסק שלכם. בחרו מערכת ניהול תוכן לבניית אתרי האינטרנט של העסק שלכם לפי הצרכים המיוחדים לכם.

מצאו ספק בניית אתרי אינטרנט שמבין גם בשיווק ברשת

נכון שקשה להיות תלויים רק בספק אחד ויש נטייה לפזר את הסיכונים ולעבוד עם ספק אחד לבניית אתרי אינטרנט וספק אחר לקידום ושיווק אתרים. אבל דוקא הספק שבונה את האתרים חייב להבין את דרישות מנועי החיפוש כדי שיהיה אפשר לקדם את האתר של העסק שלכם בקלות. אם תמצאו ספק בניית אתרי אינטרנט שגם יכול בהמשך לקדם ולשווק את האתר, תוכלי בעצם תחת חבילה אחת, ובתמחור שייקבע מראש, לתקצב את כל ההוצאות שקשורות באתר אינטרנט עסקי. רכשו מספק בניית אתרי אינטרנט גם חבילות לניהול ולקידום האתר ובתמורה להכנסה העתידית שספק זה ייראה מהאתר שלכם, דרשו הנחה בעת שלב בניית האתר. הקפידו, כמו בכל חוזה עסקי, לתאם צפיות לגבי היקף הפרוייקט והזמן שיוקדש לו ומחירו. ככל שהעלויות יהיו מוגדרות טוב מראש, כך תהייה לכם שליטה לגבי ההוצאות הכרוחות בהחזקת אתר אינטרנט לעסק.

במידה ותוכלו להגיע להבנות עם הספק לבניית אתרי אינטרנט שבחרתם, לפי העקרונות שהוזכרו לעיל, יש סיכוי סביר שתוכלו להנות ממערכת יחסים ארוכה ומוצלחת בינכם לבין ספק בניית אתרי האינטרנט של העסק שלכם, וכולכם תצליחו לזכות בהגדלת הפעילות העסקית ביחד.


הפרסום המודרני - קידום אתרים באינטרנט

אז יש לנו כבר אתר אינטרנט, מה עעושים עכשיו כדי שהאתר שלנו יקבל חשיפה?
ברגע שאתר האינטרנט שלנו באוויר מתחילה העבודה האמיתית, קידום אתרים באינטרנט, בכדי שגולשים יכולו להגיע איליו ונקבל חשיפה מרבית, יש מספר פעולות שצריך לעשות:
להוסיף קישורים מאתרים חיצוניים, לכתוב מאמרים אשר יכילו קישורים שאנשים יכולים ללחוץ, וזה יוביל אותם בחזרה אל אתר האינטרנט שלנו.
המטרה של קידום אתרים באינטרנט היא להגדיל את התעבורה ברשת. אנחנו יכולים לבודד את התנועה, אם נרצה, על ידי קביעת הנחיות לקבלת התעבורה באינטרנט ממקור מסויים באופן בלעדי. אנחנו לא רוצים לנסות ולהשתלט על השוק ברגע שתתחיל. אלה לבחור את מילות המפתח שלנו, ארוכות או קצרות בתבונה. להיות בטוחים כי הם רלוונטיות, ולתפוס את תשומת הלב של הגולשים.

דרכים נוספות להגדיל את התעבורה באינטרנט יהיהו לכתוב הודעות לעיתונות, כמו גם בלוגים הקשורים לעסק שלנו שמשם נוציא קישורים לאתר שלנו. אלו הן דרכים מצוינת לקבל את החומר מחוץ לאתר האינטרנט. אנו יכולים אפילו להחליט להצטרף לפורומים ורשתות חברתיות שונות כגון: פייסבוק, טוויטר ויוטיוב. הם כולם מקורות טובים מאוד להזרמת תנועה לאתר ורוב החברות לקידום אתרים באינטרנט משתמשות בהם.

אנחנו רוצים להשאיר קישור לאתר שלנו בכל אתר בו אנחנו מבקרים או משתמשים. זה מאפשר לגולשים אחרים להגיע לאתר האינטרנט שלנו ללא מאמץ, וזוהי דרך יעילה להגדיל את התנועה באתר, כי זה מאפשר לאנשים לראות מהם סוגי המוצרים או השירותים שאנחנו מציעים מבלי לחפש אותם. בעולם קידום אתרים באינטרנט זה יכול להיחשב  כדרך נוספת כדי להשלים את האופטימיזציה למנועי החיפוש. אנשים יוכלו למצוא את אתר האינטרנט שלנו על ידי לחיצה על הקישור במאמר רלוונטי לאתר שלנו מבלי לבצע חיפוש באינטרנט באמצעות מילות מפתח או ביטויים. הם יחשפו לתוכן שלנו באמצעות גלישה רלוונטיות.

יישנן דרכים שונות כדי להגדיל את התנועה באתר האינטרנט, זה יכול לקחת זמן רב בהתחלה. אנחנו חייבים להיות מסוגלים לילמוד תכניקות חדשות כדי להשיג את זה. ברגע שאנחנו מבינים את היסודות, הידע שלנו ילך ויגדל כמו של חברות קידום אתרים באינטרנט. לאחר מכן נוכל להתקשר עם אתרים אחרים, להצטרף לרשתות החברתיות, ולבצע את שאר הפעולות המדוברות, במינימום מאמץ.
מקורות חדשים של הגדלת התנועה מוצגים בתקשורת לעתים קרובות. אל תהססו לממש כל מקור זמין.
פעולות הנעשות לקידום אתרים באינטרנט לוקחות זמן רב, לכן נסו להפוך את הזמן שלכם ליעיל יותר בכך שתנסו ללמוד כמה שיותר על הנושא ממידע הזמין ברשת וגם מטעויות שלכם.


בניית אתרים לעסקים – השלב הבא באבולוציה העסקית.

בניית אתר עשויה להקפיץ את העסק במהירות קדימה. כל עסק מחפש דרכים שונות להתקדם ולהרחיב את פעילותו. אמרה ישנה קובעת כי "מי שלא הולך קדימה, הולך אחורה". ואכן, זו אחת האמרות החכמות כאשר מדובר בפיתוח עסקי ועל בניית אתרים לעסקים. אם עד לפני קצת יותר מעשור נמנעו עסקים רבים מלהיכנס לתחום וישבו על הגדר, כעת כמעט לא ניתן למצוא עסק המכבד את עצמו שאיננו מנהל אתר אינטרנט, לעיתים כמרכז רווח נפרד ולעיתים קרובות אף יותר כצורת ההתקשרות העיקרית עם קהל הלקוחות של העסק.

המטרה של בניית אתרים לעסקים:
המטרה הכללית של "קידום העסק" חייבת להתחלק למטרות משנה, שאותן יש להשיג בעזרת בניית אתר עסקי בצורה חכמה:
1 – עיצוב אתר ידידותי למשתמש, שלא רק שאיננו מרתיע את המשתמש אלא אפילו מעודד אותו להשתמש בשירותי החברה ולרכוש את מוצריה. העיצוב כולל את הצבעים הנכונים, הגופנים הנכונים, סידור נכון של האתר וקישורים פנימיים נאותים. בניית אתרים לעסקים שנעשית בצורה נכונה, עשויה להגדיל את אחוז הרוכשים באתר בצורה משמעותית.
2 – הגדלת התנועה לאתר: לאחר שנסתיימה בניית האתר, יש לדאוג בדרכים שונות להגדלת התנועה בו, הן בעזרת פרסום ממומן והן בעזרת קידום אתרים באינטרנט בשיטות שונות. אחת השיטות היא כתיבת מאמרים מקצועיים ובעלי ערך מוסף גבוה המצויים באתר ומקדמים אותו במנוע החיפוש, על פי מילות חיפוש שהוגדרו מראש.
3 – הגדלת התנועה לאתר – השלב הבא: יצירת רשימת לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים ושמירה על קשר רציף איתם, אם באמצעות ניוזלטרים תקופתיים ואם באמצעות משלוח כרטיסי ברכה לימי הולדת וכיוצא באל אירועים. פעולות אלה יגדילו את יחס ההמרה – משמע לקוחות המגיעים לאתר ומבצעים בו קנייה בפועל.

בניית אתרים לעסקים – עסקת חבילה:
מהאמור לעיל ניתן להביא כי בניית אתר כרוכה בהרבה מחשבה מקדימה ופעולות רבות המשלימות את העניין. מומלץ מאד לבצע בניית אתרים לעסקים רק אצל אנשי מקצוע היכולים לכסות את כל התחומים האפשריים, החל מהבנייה וכלה בקידום. המחירים אינם יקרים יחסית, ובבחינה של יחס עלות-תועלת, התוצאות מצוינות.

בניית אתרים לעסקים – מצעידים את העסק קדימה

העשור האחרון היה ללא ספק העשור בו השתלטה רשת האינטרנט על כל תחום בחיינו. בתחום העסקי התבטאה תופעה זו בכך שהרשת הפכה לפלטפורמה מרכזית לכל מה שקשור לפרסום, שיווק ומכירות. כיום כבר לא צריך לדבר הרבה על חשיבותם של אתרי אינטרנט לעסקים, ולמעשה אי אפשר לדמיין כלל עסק שיכול להתקיים לאורך זמן ללא אתר פעיל. בניית אתרים לעסקים הפכה לאחד מן התחומים החמים ביותר באינטרנט, והידע הרב שנצבר בכל מה שקשור בעיצוב אתרים ובנייתם יכול למנף כל עסק, גדול וקטן.

חברות אשר עוסקות בתחום של בניית אתרים לעסקים מציעות לבעלי עסקים חבילות מסוגים שונים, החל מחבילות מצומצמות הכוללות עיצוב ובניה בסיסיים, ועד לחבילות מורחבות הכוללות מיתוג, עדכון וקידום של האתר לאחר בנייתו. בהתאם לכך ישנו טווח מחירים רחב למדי אותו ניתן למצוא בשוק, כאשר כגובה ההשקעה כך גם מידת האפקטיביות של האתר. ישנם עסקים (בעיקר קטנים) אשר מסתפקים בבניית אתר פשוט של כמה דפים, ומן הצד השני אפשר למצוא אתרים מורכבים הכוללים גם פונקציות כמו גלריית תמונות או חנות וירטואלית המאפשרת רכישה מקוונת.

תהליך בניית אתרים לעסקים מתחיל קודם כל בעיצוב האתר. ההיבט הוויזואלי של האתר הוא בעל משמעות מכרעת מבחינה שיווקית. האתר צריך להשתלב בשאר אמצעי הפרסום של העסק ולהתאים לערכי המותג, כך שתיווצר אחידות בין כל האמצעים השיווקיים של העסק כגון שילוט חוצות, פרסומות באמצעי התקשורת ועוד. אך בנוסף לכך כרוכה בניית אתרים לעסקים גם בעיצוב נכון של ממשק המשתמש, כך שתפעול האתר יהיה נוח וחוויית הגלישה (והרכישה במקרים בהם ניתן לעשות זאת באתר) תעודד את הגולשים לבקר באתר.

לצד עיצוב האתר צריכה החברה הבונה את האתר לדאוג גם לצדדים הטכניים שלו כגון אחסון, רוחב פס והטמעתן של פונקציות מתקדמות. חשוב מאוד בהקשר זה לפנות לחברות בעלות ניסיון בתחום של בניית אתרים לעסקים. חברות אלו הן בעלות ידע רב בכל מה שקשור לצרכים המיוחדים של אתר עסקי כמו למשל תנועת גולשים רבה, סליקה אלקטרונית והתממשקות לחברות האשראי, ועוד.

קידום ובניית אתרים לעסקים

בתקופה זו כבר ידוע כי אף עסק קטן אינו יכול להתקיים בעולם התחרותי של ימינו מבלי שיהיה לו אתר פעיל ואפקטיבי. אם בעבר היה מספיק להציג כמה מילים ותמונות ברשת, הרי שכיום השתנו דרישות הגולשים וללא קידום אתרים באינטרנט אין לאתר שום ערך שיווקי או כלכלי. עם עליית הרשתות החברתיות ובראשן כמובן הפייסבוק, הפך הצורך באתר אינטרנט לעניין של הכרח, כיוון בית עסק שאין לו אתר אליו ניתן להפנות את הגולשים בפייסבוק מאבד למעשה קהל לקוחות פוטנציאליים אדיר לטובת מתחריו. בחירת חברת קידום ובניית אתרים מקצועית יכולה להקפיץ את אתר האינטרנט של כל עסק, גדול או קטן, ולהפוך אותו לכלי פרסומי ממדרגה ראשונה. לכל מי שמתעניין בהקמת אתר לעסק כדאי לדעת מעט על חלק מן ההיבטים החשובים הכרוכים בכך.

ישנם לא מעט חברות אשר מציעות שירותי קידום ובניית אתרים ,ולכן עליכם לוודא כי החברה שבידיה תפקידו את העניין תהיה חברת קידום אתרים באינטרנט מקצועית עם הפנים לעתיד. בניית האתר צריכה להיעשות בצורה שתתאים לא רק לטכנולוגיות ולדפוסי הגלישה הנוכחיים, אלא גם לאלו של עוד שנתיים, מאחר וההתפתחות של הטכנולוגיה היא מהירה. כך לדוגמא, יותר ויותר אנשים גולשים כיום מן המכשירים הסלולריים שלהם ולא רק מן המחשב האישי, ולשינוי זה יש השלכות דרסטיות על אופן עיצוב ובניית אתרי האינטרנט. אין טעם משום כך להשקיע זמן וכסף בבניית אתר אינטרנט שלא יפעל כמו שצריך על גבי סמארטפון, כיוון שאתרים מסוג זה יהפכו למיושנים כבר בשנה הקרובה, לפי כל הדעות.

עוד שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון כאשר מדברים על קידום אתרים באינטרנט הוא השפעתם של השינויים הטכנולוגיים על הרגלי הגלישה של המשתמשים. למשל, אם עד לפני כמה שנים היו רוב הגולשים מגיעים לאתר על ידי הקלדת הכתובת שלו, הרי שכיום הרוב המוחלט של הכניסות לאתר נעשה דרך מנועי החיפוש ובראשם גוגל. משום כך רק אתר שיקודם בצורה טובה יזכה לקהל, ויממש את הפוטנציאל השיווקי שלו. חברות קידום ובניית אתרים מאפיינות את קוד האתר בצורה אופטימלית למנועי החיפוש, וכן יסייעו לכם בכתיבת התכנים בצורה שתדחוף אותם קדימה לתוצאות הראשונות בגוגל.



| קידום אתרים באינטרנט || קידום בגוגל || בניית אתרים || קידום ובניית אתרים || הקמת אתרים לעסקים |

עיצוב אתרים

בניית אתרים

קידום אתרים

פירסום בגוגל

מאמרים

עיצוב אתרים
פיתוח אתרים
ניהול תוכן
קידום אתרים
פירסום באינטרנט
פירסום בגוגל
שיווק באינטרנט
תנועת מבקרים
רשתות חברתיות
בניית אתר ריספונסיביבניית אתר רספונסיבי
בניית אתר נגישבניית אתר נגיש

כלים לקידום

סרטי תדמית לעסקים
בדיקת גיל דומיין
בדיקת PageRank
בדיקת קישורים ניכנסים
בדיקת מיקום במנועי חיפוש
בדיקת תוכן משוכפלבדיקת תוכן משוכפל

כלים לכותבי תוכן

בדיקת אחוז טקסט בדף
בדיקת צפיפות מילות מפתח
בדיקת טקסט מועתק

קוד לבוני אתריםקוד לבוני אתרים

סקריפט לתיבהסקריפט לתיבה
טקסט נגללטקסט נגלל


עיצוב